dimecres, 16 de desembre del 2009

Llibre dels Usos educatius dels blogs.


Llegint aquest llibre, m'han quedat més clars conceptes que ha classes ens han explicat, com per exemple el concepte wem 2.0. i sobre tot el concepte de Blogosfera.
Volia escriure un trosset del llibre que m'ha impactat una mica,pel que diu, potser té raó o no!
"Com destaca Presky " el problema més gran que actualment troba l'educació és que la majoria dels professors, immigrants digitals, que parlen una llengua desfasada ( anterior a l'era digital), estan intentant ensenyar a una població que parlar una llengua totalment nova"".
He d'aclara que jo estic inclosa dins dels immigrants digitals, més que a la generació xarxa, ja que aqeusta generació esta formada per gent que ha nascut entre fa 5 o 15 anys, i jo hem paso uns quants. Realment l'ordinador quan jo era petita no tenia l'importancia que te ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada